Zdrowe przekąski

Wielu z nas bardzo lubi podjadać między posiłkami. Zdrowe przekąski są bardzo dobrym wyborem i mogą stać się częścią naszego nawyku żywieniowego. Pomagają nam uzyskać potrzebne składniki odżywcze, dodać energii i poprawić samopoczucie. Niektórzy jednak mimo to podjadają niezdrowe przysmaki.

Jak zamienić niezdrowe przekąski na zdrowe?

Bardzo ważne jest zdrowe odżywianie. Gotujemy posiłki bogate w składniki odżywcze. Warto również zwrócić uwagę na nasze przekąski. Aby podjadać tylko zdrowo należy przestrzegać tych kilku zasad. Przede wszystkim warto planować swoje smakołyki z wyprzedzeniem, poprzez dodanie ich do listy zakupów. Dobrze jest zaopatrzyć swoją lodówkę i półki z jedzeniem, przekąskami, które możesz szybko złapać. Mogą to być np., owoce i warzywa, wafle kukurydziane, jogurty, kefiry, humus lub orzechy. Przygotowując swoje lunch do pracy, nie zapomnij spakować czegoś zdrowego na ząb. Dzięki temu szybko wyrobisz sobie zdrowe nawyki żywieniowe.

Pomysły na zdrowe przekąski

Przekąski mogą być zarówno zdrowe, jak i satysfakcjonujące. Nic nie smakuje lepiej niż własnoręcznie zrobione danie. Przygotowanie samemu przekąsek jest bardzo proste i szybkie. Jedna z takich przekąsek świeże jagody z mrożonym jogurtem. Wystarczy zmieszać ze sobą oby składniki i mamy gotowe, smaczne danie. Dodatkowo możemy dodać musli. Inną propozycją jest koktajl, gdzie należy zmiksować owoce lub warzywa. Jeżeli mamy więcej czasu możemy zrobić sałakę, która będzie zawierała zdrowe składniki. Starczy nam ona na długo i możemy wykazać się tutaj pomysłowością.

About the Author: admin

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *